مقالات

• سبک زندگی غلط در جوامع پیشرفته امروز شامل تحرک پایین و استفاده از فست فودها، آلودگی هوا، مصرف شکر و شیرینیجات و … موجب کاهش قلیاییت خون و اسیدی شدن آن می باشد که نتیجه اسیدی شدن خون بیماری هایی مثل چاقی، فشار خون،‌ دیابت، سرطان و … می باشد. استفاده از آب قلیایی با توجه به آنکه ضد اسیدی است کمک شایانی در جلوگیری از بیماری های گفته شده می نماید.
• آب قلیایی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که موجب جلوگیری از سرطان و پیری زودرس می باشد.
• ریز خوشه ای شدن مولکول های آب در فرایند شش ضلعی و قلیایی شدن آب میزان جذب آب در سلول ها را به میزان چشم گیری افزایش می دهد. جذب بیشتر املاح در بدن (شامل کلسیم و منیزیوم) موجب جلوگیری از پوکی استخوان می شود.

 

 

• استفاده مداوم از آب قلیایی موجب جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها می باشد. دلیل آن این است که باقیمانده ذرات غذا در دهان محیط اسیدی ایجاد می کنند که اسیدی شدن دندان موجب پوسیدگی دندان ها می باشد. استفاده از آب قلیایی می تواند به جلوگیری از خرابی و پوسیدگی دندان ها کمک نماید.
• با توجه به افزایش نفوذپذیری آب در فرایند شش ضلعی شدن آب میزان حلالیت آب نیز افزایش یافته و کشش سطحی آب کاهش می یابد. مقالات و اختراعات زیادی در سطح بین المللی وجود دارد که نشان می دهد استفاده از آب شش ضلعی و منظم شده موجب کارکرد راحت تر اندام های حیاتی بدن مثل قلب و کلیه ها می باشد. استفاده از آب با کشش سطحی پایین (آب نرم) موجب کمک به کاهش غلظت خون و پیشگیری از سکته می باشد.
• در فرایند شش ضلعی شدن آب، آب مغناطیسی تولید می شود که این آب قابلیت حل کردن رسوبات را داراست. مصرف آب شش ضلعی و قلیایی کمک شایانی در جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و در برخی موارد کوچک کردن و از بین بردن سنگ کلیه، می نماید. همچنین طبق برخی از مقالات می توان اعلام نمود استفاده از آب مغناطیسی قابلیت حل کردن رسوبات و گرفتگی های درون رگ ها را داراست و حتی می توان به عنوان درمان گرفتگی عروق از آن استفاده نمود.

• آب یونیزه قلیایی شده توسط دستگاه کیمیا با خواص فوق العاده و سحر آمیزش با آنتی اکسیدان بالا ، ph بالا و اکسیژن و هیدروژن بالا به راحتی وارد بافتهای روده و معده شده اسید مازاد معده را خنثی نموده حرکات دودی شکل روده را افزایش داده به دفع مناسب محتویات روده کمک نموده باعث روان شدن حرکات و واکنشهای روده بزرگ شده مانع از تجمع مدفوع در انتهای روده بزرگ میشود. این فرایند مانع از به وجود آمدن بیماریها و مشکلات روده بزرگ و سیستم گوارشی شده و در صورت وجود بیماریها از جمله ، هموروئید ( شقاق ) ، گاستریت ، هلیکو باکتر ، و یبوست مزمن به راحتی طی مدت چند ماه این بیماریها را بزای همیشه در بدن ریشه کن میکند .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.