جزئیات محصولات

حراج!
دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی مدل اکسیر

110,000,000 تومان

‌انواع آب هاي توليدي دستگاه و شرح آن

آب قليايي

اين آب با توجه به عمر فيلترهاي دستگاه داراي خاصيت قليايي قوي بين پي اچ  8 تا 9 مي باش علاوه بر اين داراي خواص شش ضلعي(قدرت نفوذپذيري وسم زدايي بالا) و سرشار از هيدروژن و اكسيژن مي باشد كه با توجه به خواص مفيد آن جهت سم زدايي بدن و از بين بردن اسيدي شدن خون و نيز جلوگيري از تشكيل و دفع سنگ كليه، كاربرد دارد.

آب نوشيدن

اين آب داراي خواص شش ضلعي(قدرت نفوذپذيري وسم زدايي بالا) و سرشار از هيدروژن و اكسيژن و داراي قلياييت مناسب      مي باشد كه مصرف مداوم اين آب جهت افراد عادي موجب كاركرد بهتر سيستم گوارش و جذب بهتر مواد غذايي در بدن مي باشد.

آب كودك

اين آب داراي قابليت حلاليت بالا جهت پودرهاي خوراكي از جمله شير خشك و مكمل هاي غذايي كودكان بوده و بعلت تصفيه آب و قلياييت مناسب آن موجب رفع بي حالي و ايجاد انرژي مضاعف در بدن كودك مي شود.

 

آب جهت پخت و پز

اين آب داراي خاصيت شش ضلعي مي باشد و  انجام پخت و پز با اين آب موجب حفظ طعم مواد غذايي و كاهش  زمان پخت حبوبات و غذاهاي ديرپز تا 50درصد مي باشد.

آب جهت شستشوي ميوه جات وسبزيجات

اين آب داراي خاصيت شش ضلعي(قدرت نفوذپذيري و پاك كنندگي بالا) بهمراه يون نقره (داراي خاصيت آنتي ميكروبي و آنتي باكتري) مي باشد. مصرف اين آب جهت شسشوي سبزيجات و ميوه ها موجب از بين بردن ميكروب ها و باكتري ها بوده نهايتا طراوت و ماندگاري سبزيجات را افزايش مي دهد.

آب شستشوي صورت و دهانشويه

اين آب داراي خاصيت شش ضلعي (قدرت نفوذپذيري و پاك كنندگي بالا)  و هيدروژنه و اكسيژنه بوده و نيز داراي يون نقره (داراي خاصيت ضد ميكروب و آنتي باكتري) مي باشد كه استفاده از آن در شستشوي صورت و دهان موجب بهبود آفت و جوش و زخم ها بوده و ميكروب هاي دهان را از بين مي برد. همچنين در دستگاه هاي پيشرفته تر اين آب داراي خاصيت  غني شده با يون طلا مي باشد كه بهترين آبرسان براي پوست و موجب جوان سازي پوست مي باشد.

 

توضیحات محصول

 

دستگاه تصفیه آب شش ضلعی و قلیایی و هیدروژنه  با امکان تولید ۶ نوع آب

آب قلیایی – آب نوشیدن بزرگسال – آب کودک – آب پخت و پز – آب شستشوی میوه و سبزی – آب جهت شستشوی صورت و دهانشویه

این دستگاه که بهبود و عملکرد خوبی روی بیماری ها از جمله رفع سنگ کلیه و … دارد, باعث جلوگیری از سنگ کلیه, شفافیت پوست, کاهش چین و چروک,  جلوگیری ازالتهاب معده و… می‌شود.

(ساخت کشور ایران)

دارای ۴ فیلتر با عمر ۳۵۰۰ لیتر یا یکسال

نشانگر عمر فیلتر

دارای فیلتر آنتی باکتریال

تنظیم قدرت و میزان شش ضلعی شدن آب

شیر برداشت متصل به یونیت اصلی دستگاه

نصب بر زوی سنیک طرفشویی و یاکابینت

۱۸ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر

دارای دو عدد پلیت تیتانیوم پلاتینایز شده

سیستم شستشوی خودکار پلیت ها

خروجی آب قلیایی تا پی اچ ۹

خروجی آب آنتی اکسیدان تا -۴۰۰

خروجی آب هیدروژنه تا ۱ پی پی ام

دارای دو عدد پلیت نقره

برق ۲۲۰ ولت

توان مصرفی ۵۰ وات

 

توضیحات تخصصی

وزن 10 kg
ابعاد 25 × 15 × 40 cm

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی مدل اکسیر”