جزئیات محصولات

ro kitchen facuet

دستگاه تصفیه آب هفت مرحله‌ای هوشمند به همراه شیر لاکچری سه حالته

18,900,000 تومان

50 در انبار

توضیحات محصول

دستگاه تصفیه آب هوشمند از دستگاه‌های سری اسمارت تولیدی شرکت مهراندیشان (دانش بنیان) می باشد که همراه با پیشرفت دانش روز و به قصد هماهنگ سازی با تکنولوژی های نوین تولید شده است. طراحی این دستگاه ها بر اساس بخشی از کارکرد دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی (دستگاه های تولید آب درمانی با خاصیت آب چشمه و باران ) می باشد. این دستگاه دارای شش مرحله فیلتراسیون شامل ۳ قسمت پیش فیلتر، ممبران،‌فیلتر پست کربن و فیلتر قلیایی کننده آب ساخت شرکت مهراندیشان می باشد.

دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس موجود در بازار با توجه به بازه قیمتی از امکانات انتخابی برخوردار نیستند و در صورت نیاز به تغییر آب دریافتی این امکان برای مصرف کننده وجود ندارد. برای مثال اگر مصرف کننده ای بخواهد برای مصارف اتو در منزل از آب بدون هرگونه املاح (تی دی اس) استفاده نماید و برای نوشیدن آب از آب با املاح متوسط (بازه بین ۸۰ تا ۱۱۰ ) استفاده نماید و یا اگر بخواهد از آب قلیایی و یا آب های با خواص آب چشمه برای بیماری های رفلاکس معدی و … استفاده نماید این امر قابل تحقق نمی باشد چرا که دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس فقط یک خروجی دارد و از آن فقط می توان یک نوع آب دریافت کرد. در نتیجه در صورتی که یک مصرف کننده فیلتر قلیایی یا مینرال نصب کرده باشد و بخواهد برای آب اتو آب با املاح نزدیک به صفر دریافت نماید این امر ممکن نیست, چرا که فیلتر مینرال به آب املاح اضافه می نماید و تی دی اس آب را افزایش می دهد.
دستگاه های تصفیه آب هوشمند(اسمارت) با ایجاد امکان انتخاب برای مصرف کننده به برآورد نیاز مصرف کننده به بهترین وجه کمک شایانی می نمایند.

مزایای استفاده از دستگاه های تصفیه آب هوشمند(اسمارت) چیست؟

۱- خروجی آب دستگاه تصفیه آب متناسب با نیاز مصرف کننده می باشد.

۲- سادگی استفاده از دستگاه های تصفیه آب

۳- زیبایی و هوشمندی دستگاه تصفیه آب همراه با تکنولوژی های روز

۴- جلوگیری از هدر رفت آب تا ۹۰ درصد: با استفاده از بیشتر دستگاه های تصفیه آب معمول (بدون تکنولوژی اسمارت)مقدار زیادی آب در جریان تصفیه شدن آب هدر می رود که این امر برای بسیار از مصرف کنندگان آزار دهنده می باشد. استفاده از سیستم اسمارت در تصفیه آب موجب می شود نیاز کمتری به کارکرد فیلتر اسمز معکوس در دستگاه تصفیه آب باشد و در نتیجه هدررفت آب کاهش می یابد.

۵- افزایش عمر فیلترهای تصفیه آب و کارایی بهتر دستگاه: با توجه به استفاده هدفمند وبجا از فیلترهای مختلف موجود در دستگاه تصفیه آب، کارایی دستگاه بیشتر شده و عمر فیلترها افزایش می یابد.

نحوه کاربری

با خرید و نصب دستگاه توسط تکنیسین متخصص توسط مصرف کننده، یک باکس دارای صفحه دیجیتال هوشمند در کنار شیر برداشت نصب می گردد. این صفحه دیجیتال دارای سه حالت می باشد. حالت اول با رنگ قرمز و با عکس قابلمه مشخص شده است که آب مخصوص مصارف پخت و پز و کتری های برقی و اتو و غیره تولید می نماید این آب دارای تی دی اس زیر عدد ۳۰ می باشد و حداقل املاح ممکن را دارا می باشد.
حالت دوم با رنگ سبز مشخص شده و به شکل یک لیوان می باشد که آب نوشیدن بزرگسال می باشد. این آب دارای املاح بوده و تی دی اس انتخابی برای نوشیدن آب (بالاتر از ۱۰۰) را داراست. این آب با توجه به تصفیه بودن و همچنین داشتن املاح، برای نوشیدن مناسب می باشد.

آب سوم تولیدی دستگاه آب قلیایی می باشد که سبز رنگ بوده و شکل قلب روی آن کشیده شده است این آب دارای پی اچ قلیایی بوده و برای مصارف دارو و درمان و برای جلوگیری از پیری زودرس مناسب می باشد.

نکته اینکه تی دی اس آب نوشیدن و تی دی اس آب قلیایی مورد استفاده با تغییر درجه شیر میکس ورودی قابل تغییر می باشد.

نحوه کار با دستگاه:

به این صورت است که مصرف کننده ابتدا قبل از برداشت آب از صفحه دیجیتال هوشمند دستگاه تصفیه آب، نوع آب مصرفی خود را با زدن کلید انتخاب، انتخاب نموده و سپس اهرم شیر برداشت را باز می نماید و آب مورد نیاز خود را دریافت می نماید.

گارانتی دستگاه:

کلیه سیستم های برقی دستگاه بمدت یکسال دارای گارانتی شرکت مهراندیشان می باشد.

تعمیم پذیری:

برای افرادی که از دستگاه های تصفیه آب در منزل استفاده می نمایند و قبلا اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب نموده اند قابلیت اضافه شدن سیستم هوشمند دستگاه تصفیه آب برقرار می باشد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با امور مشتریان شرکت مهراندیشان تماس حاصل فرمایید.

توضیحات تخصصی

وزن 10 kg
ابعاد 60 × 40 × 50 cm

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “دستگاه تصفیه آب هفت مرحله‌ای هوشمند به همراه شیر لاکچری سه حالته”