جزئیات محصولات

حراج!
فیلتر تصفیه آب

فیلتر کارتریجی نانو سیلور آنتی باکتریال مهراندیشان دستگاه تصفیه آب و یخچال

600,000 تومان

فيلتر كربن آنتي باكتريال چيست و كاربرد آن در دستگاه هاي تصفيه آب به چه صورت است؟

از نكات مهم در استفاده از فيلترهاي تصفيه آب تعويض بموقع فيلترهاي تصفيه آب و جلوگيري از ماندن زياد آب درون مخازن آن مي باشد. با ماندن آب در اين فضا و با توجه به اينكه در سيستم تصفيه آب هاي معمول، كلر آب حذف مي شود محل بسيار مناسبي براي رشد باكتري و ميكروب در محيط دستگاه هاي تصفيه آب ايجاد مي شود.ايجاد محيط آلوده در صورت ماندن آب در مخزن و فيلترهاي دستگاه موجب ايجاد تلخي و مشكلات خاص خواهد شد.

در صورت عدم تعويض بموقع فيلترهاي تصفيه آب، به علت شكل خاص فيلترهاي تصفيه آب( ايجاد محيط مرطوب و تاريك و نبود ماده اي مثل كلر براي جلوگيري از رشد ميكروب و باكتري )، حجم بسيار زيادي از ميكروب ها و باكتري ها در فيلترهاي دستگاه هاي تصفيه آب و مخازن آن رشد مي كند(رشد ميكروب و باكتري با ضريب لگاريتمي و بصورت توان انجام مي پذيرد) و استفاده از اين دستگاه را با خطرات جدي براي سلامت همراه مي نمايد.

اين امر به حدي مهم است كه كارشناسان اداره بهداشت و كارشناسان تغذيه و برخي از اساتيد و پزشكان عليرغم وجود مزيت هاي زياد در دستگاه هاي تصفيه آب و استفاده از آب توليدي آن، استفاده از دستگاه تصفيه آب آلوده به ميكروب و باكتري  را  موجب ايجاد ضرر و بيماري مي دانند و عدم استفاده از دستگاه تصفيه آب  را در اين صورت ترجيح مي دهند.

 

محيط رشد ميكروب و باكتري در دستگاه هاي تصفيه آب در صورت ماندن آب و راكد شدن آن مي باشد. با استفاده از اين فيلتر اين مشكل بخوبي حل شده و ديگر نگراني از رشد ميكروب و باكتري در دستگاه هاي تصفيه آب از بين مي رود.

با استفاده از اين فيلتر در دستگاه هاي تصفيه آب ديگر نيازي به استفاده از ازون و يا نور يووي براي از بين بردن ميكروب ها و باكتريها در آب شهري وجود ندارد.

فيلترهاي آنتي باكتريال داراي تكنولوژي بسيار پيشرفته نانو بوده و سطحي از نقره بصورت نانو بر روي كربن فعال چسبانده شده است. با گذر آب از روي اين كربن پيشرفته، كلر آب و طعم بد آب گرفته مي شود و در ادامه ميكروب و ويروس هاي درون آب از بين مي رود و ديگر اجازه رشد به ميكروب و باكتري در صورت ماندن آب در اين فيلترها داده نخواهد شد.

شايان ذكر است اين نوع فيلترها بصورت گسترده در دستگاه هاي تصفيه آب يونيزه قليايي توليدي خارج از كشور استفاده مي گردد و اين تكنولوژي پس از بومي سازي و گذر آزمايشات فراوان بصورت موفق در دستگاه هاي تصفيه آب توليدي شركت مهرانديشان استفاده مي گردد.

با توجه به قيمت مناسب اين فيلترها،از آن ها مي توان بصورت فيلتر اينلاين مرحله پنج و يا در يخچال هاي متصل به آب شهري جهت از بين بردن ميكروب ها و باكتري ها استفاده نمود و با خيال راحت از آب سالم در منزل استفاده نمود.

بر اساس نظر كارشناسان فيلترهاي كربن معمول را با توجه به ايجاد شرايط محيط رشد ميكروب و باكتري و بيماري زا بودن آن بايستي حداكثر در دوره 3 تا 6 ماهه عوض نمود ولي فيلترهاي كربن آنتي باكتريال را بر اساس مصرف مي توان براي دوره 12 تا 15 ماهه استفاده نمود. حداكثر عمر فيلترهاي توليدي شركت مهرانديشان بر اساس مصرف آب معادل با  حدود 6000  ليتر مي باشد.

توضیحات محصول

فیلتر کربن آنتی باکتریال دستگاه تصفیه آب و یخچال

دارای تاییدیه معتبر آزمایشگاهی.

از بین بردن باکتریها و ویروسها با عبور آب از درون فیلتر.

دارای عمر شش هزار لیتر یا یکسال .

جلوگیری از بو گرفتن مخزن آب و از بین بردن بو طعم بد آب

عمر محصول یکسال یا ۶۰۰۰ لیتر مصرف

ساخت ایران با تاییدیه های معتبر آزمایشگاهی

 

 

 

 

 

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “فیلتر کارتریجی نانو سیلور آنتی باکتریال مهراندیشان دستگاه تصفیه آب و یخچال”