جزئیات محصولات

فیلتر تصفیه مغناطیس

فیلتر کارتریجی مغناطیسی تصفیه آب و یخچال مهراندیشان

12,950,000 تومان

فيلترهاي مغناطیسی دستگاه تصفيه آب و يخچال 

این نوع فيلترها ازجمله اولین تجهیزات اصلاح فیزیکی آب به شمار می روند و جالب است بدانید که پس از کشف اینکه آبی که از روی صخره های با خاصیت مغناطیسی عبور می کند رسوب نمی گذاشت چنین ایده ای از ساخت فیلتر به ذهن مخترعان این نوع از دستگاه ها رسید. سابقه فعالیت این گروه به اواخر دهه ۱۹۴۰ و اوایل ۱۹۵۰ میلادی برمی گردد و عملکرد این نوع از فیلترها نیز بدین صورت می باشد که فلزاتی نظیر آهن، کبالت و نیکل در درون این رسوب گیرها می توانند خاصیت فرومفناطیسی ایجاد نمایند و ازاین رو در فرايند تصفيه آب وارد مي شوند.

كاركرد ديگر اين فيلترها منظم كردن مولكول ها و يون هاي آب مي باشد.فيلترهاي مغناطيسي با باردار كردن مولكول هاي آب و منظم كردن شكل مولكولي آن موجب نرم شدن آب و در نتيجه جذب بهتر در سلول ها و نهايتا سم زدايي بهتر در بدن مي شوند. يكي از فرايندهاي لازم جهت شش ضلعي كردن آب نيز استفاده از مغناطيس هاي حرفه اي مي باشد.

در تحقيقات دانشمندان نشان داده شده است كه استفاده از فيلترهاي مغناطيسي كننده آب و مغناطيس كردن آب مي تواند به جلوگيري از ايجاد رسوب در رگ ها و جلوگيري از بسته شدن رگ هاي بدن كمك نمايد و نهايتا استفاده از آب مغناطيسي مي تواند به كاركرد موثر و بهتر بدن كمك نمايد.

جالب است بدانيد كه زمين داراي يك ميدان مغناطيسي بزرگ است و در زمانه اخير اين ميدان قدرت خود را از دست داده و رو به ضعيف شدن است. با استفاده از فيلترهاي مغناطيس كننده آب مي توانيد از مزاياي آب مناسب مغناطيس شده استفاده نماييد.

همچنين آبي كه مغناطيس مي شود بسته به زمان ماند آب درون فيلتر به ميزان كم خاصيت قليايي پيدا مي كند كه اين امر خود كمك به از بين بردن اسيدي شدن بدن مي نمايد.

فيلترهاي مغناطيسي كننده آب دارای عمر بالا  و حدود سه سال مي باشند و نياز به تعويض در كوتاه مدت ندارند .

اين فيلترها قابليت استفاده در دستگاه هاي يونايزر متنوع جهت بالا بردن كيفيت آب وجلوگيري از خرابي دستگاه و گرفتگي پليت هاي آن ها را دارند

اين فيلترها ساخت ايران و كاملا با دانش بومي بوده و كارايي آن بخوبي به اثبات رسيده است.

شركت مهرانديشان با سابقه فعاليت بالا(10 ساله) در استفاده از فيلترهاي مغناطيسي و موثر بودن آن در بيماري ها و در حوزه سلامت اين محصول را بصورت حرفه اي جهت دستگاه هاي تصفيه آب خانگي وصنعتي و فيلترهاي يخچال توليد نموده است. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره 09902757084 تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

 

 

توضیحات محصول

با استفاده از فیلتر مغناطیس کننده آب در مرحله ۶ یا ۷ دستگاه تصفیه آب و یا به عنوان فیلتر کمکی در یخچال ها می توانید از مزایای بسیار مناسب مغناطیسی درمانی با کمک آب بهره مند شوید.

اطلاعات تکمیلی :

مقاله پیرامون ضعیف شدن میدان مغناطیسی زمین

 

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “فیلتر کارتریجی مغناطیسی تصفیه آب و یخچال مهراندیشان”