جزئیات محصولات

حراج!
IMG_filter

فیلتر قلیایی کننده دستگاه های تصفیه آب و یخچال

525,000 تومان

10000 در انبار (می توان پیش خرید کرد)

توضیحات محصول

فیلتر قلیایی کننده آب تفاوت انواع آن در چیست؟

فیلترهای قلیایی کننده آب جهت قلیایی کردن آب تولیدی دستگاه های تصفیه آب و یا فیلتر آب یخچال استفاده می شوند. این فیلترها از مواد قلیایی کننده برخوردار هستند که بر اساس نوع ماده قلیایی کننده آب میزان قیمت آن ها و کیفیت آن ها تعیین می شود. آب ورودی دستگاه پس از گذر از روی این فیلترها با مواد داخل آن واکنش داده و آب قلیایی تولید می شود.

در بازار می توان دو نوع فیلتر قلیایی را پیدا نمود:

  • مدل هایی که بر اساس فلزات قلیایی مثل منیزیوم ساخته شده اند که معمولا بالاتر در قیمت بالایی در بازار یافت می شوند.
  • مدل هایی که بر اساس مواد قلیایی کننده مثل هیدروکسیدهای فلزات قلیایی و یا کلرید آن ها تشکیل شده اند و دارای قیمت بمراتب ارزان تر در مقایسه با فیلترهای گروه قبل می باشند.

معمولا فیلترهایی که بر اساس فلزات قلیایی ساخته شده اند از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار هستند و قابلیت های بسیار بالاتری را در قلیایی کردن و درمان بیماری ها برخوردار هستند. از بیماری هایی که بخوبی قابلیت بهبود در آن با استفاده از این فیلترها و استفاده از آب تولیدی آن مرتفع می شود می توان به بیماری یبوست و رفلاکس معدوی اشاره نمود.

فیلترهای نوع دوم به علت پایین بودن کیفیت مواد مصرفی عموما قدرت پایینی برای قلیایی کردن آب دارند و بعضا مشکلاتی مثل دل درد و حالت تهوع در افراد ایجاد می کنند.

فیلترهای قلیایی کننده، از اهمیت بالایی در بهبود کیفیت آب تصفیه شده دارند زیرا معمولا آب تولیدی از دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اسیدی است که برای بدن مفید نیست و این مورد یکی از بزرگترین مشکلات دستگاه های تصفیه آب خانگی به شمار میرود. اسیدی شدن آب به این دلیل ایجاد می شود که آب مقطر و یا خالص pH مابین ۶.۵ تا ۷ را داراست. به همین جهت ، برخی از شرکت ها اقدام به نصب فیلتر قلیایی در خروجی دستگاه می کنند که این فیلتر سبب افزایش pH آب و خروج آب از ناحیه اسیدی می شود و همچنین آب قلیایی با کیفیت خوب نیز دارای خواص مفیدی برای بدن است که بدن میتواند از آن بهره ببرد.

در بازار برندهای مختلفی فیلتر قلیایی را میبینید که بعضا یک طرف آن رنگی است و دقیقا همه آنها همین فیلتر هستند که با برچسب و برند دیگری در بازار موجود هستند . اکثر فیلترهای قلیایی موجود در بازار قدرت و توانایی لازم برای قلیایی کردن آب را ندارند و ادعای آنها فقط در حد حرف است. فیلترهای قلیایی در دستگاه های آب شیرین کن در مرحله آخر و یا در مرحله قبل از فیلتر پست کربن نصب میشود . نصب آنها مشابه با فیلترهای مینرال است و عمر این فیلتر قلیایی حدود ۱ سال است.

شرکت مهراندیشان جهت تولید فیلترهای قلیایی از تکنولوژی بسیار منحصر به فرد ژاپنی استفاده نموده است و بر پایه بهترین مواد قلیایی کننده(فلزات قلیایی) اقدام به تولید فیلترهای قلیایی کننده در ایران نموده است. علاوه براین فیلترهای قلیایی شرکت مهراندیشان اقدام به حذف کلر و سبک کردن طعم و آب و قلیایی کردن آب می نمایند که این عمل فقط مختص به محصول تولیدی این شرکت می باشد. حذف کلر و طعم بد آب این دلیل اتقاق می افتد که علاوه بر استفاده از مواد قلیایی کننده با کیفیت بالا در این فیلترها از کربن فعال جهت تصفیه مجدد آب خروجی استفاده می شود. در عمل فیلترهای تولیدی مهراندیشان از دو قسمت مواد مینرال قلیایی کننده و کربن فعال جهت اصلاح آب برخوردار هستند.

فیلترهای این شرکت آزمایشات خود را در رابطه با کیفیت تولیدی بخوبی پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه از اداره بهداشت و اطبا و پزشکان می باشد. پس از تست آب عبور داده شده از فیلتر قلیایی کننده توسط هزاران نفر از مصرف کنندگان، اعلام رضایت مصرف کنندگان از استفاده از این فیلترها و تصفیه آب در حداکثر ممکن وصول شده است.

شایان ذکر است با توجه به استفاده از بهترین مواد مینرال قلیایی کننده ممکنه در فیلترها تعداد فراوانی از بیماران با مشکل یبوست و رفلاکس معدوی اعلام بهبودی نموده اند و تقریبا هیچگونه گزارشی مبنی بر وجود حالت تهوع و یا دلدرد توسط مصرف کنندگان اعلام نشده است.

 

شرکت مهراندیشان برای نشان دادن کیفیت فیلترهای قلیایی و قلیایی کردن آب توسط این فیلترها اقدام به تولید قطره معرف پی اچ آب نموده است که با چکاندن چند قطره آن در مقداری از آب تولید دستگاه تصفیه آب و یا فیلتر آب می توان اسیدی و یا قلیایی بودن آب و حتی میزان آن را بخوبی تشخیص داد.

همچنین جهت تعیین میزان کلر موجود در آب و حذف کلر به علت زیانبار بودن آن برای مصرف کنندگان شرکت مهراندیشان اقدام به تولید قطره معرف کلر نموده است که با چکاندن چند قطره در حجم کم آب در صورت تغییر آب به رنگ زرد نشان از وجود کلر در آب دارد و در صورت عدم تغییر رنگ کلر در آب وجود ندارد.

فیلترهای قلیایی تولیدی شرکت مهراندیشان بر دونوع مختلف می باشند که نوع اول از کربن اکتیو ساده برای تصفیه طعم و بوی آب استفاده شده است و در نوع دوم از کربن اکتیو آنتی باکتریال با قابلیت از بین بردن میکروب ها و ویروس و جلوگیری از بو گرفتن آب شرب، استفاده شده است.

عمر فیلترهای تولیدی معادل با ۱۰۰۰ لیتر مصرف آب یا حداکثر یکسال می باشد.

برای استفاده از این فیلتر نیاز به دو عدد زانو می باشد و برای نصب آن در یخچال در قسمت بیرون یخچال و دربین شیلنگ اتصال براحتی قابل نصب می باشد.

توضیحات تخصصی

وزن ,5 kg
ابعاد 7 × 7 × 30 cm

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “فیلتر قلیایی کننده دستگاه های تصفیه آب و یخچال”