جزئیات محصولات

COLOR1

قطره معرف کلر درون آب

150,000 تومان

آب بخش حياتي از زندگي ما را تشكيل مي دهد و  به خصوص آب بصورت لوله كشي به خانه هاي ما مي آيد. اکثر مردم آب شير را مستقيم و بدون فيلتراسيون به عنوان آب شرب استفاده مي کنند. مطالعات نشان مي‌دهد ۶۳٪ آمريکايي‌ها نسبت به آب آشاميدني آلوده بسيار نگران هستند. تا قبل ازدهه ۱۸۰۰ ابتلا به بيماري هاي منتقله از طريق آب مانند وبا، حصبه و اسهال خوني معمول بود ولي با آگاهي از خاصيت گندزدايي کلر، براي تصفيه آب شروع به افزودن کلر به آب کردند که باعث کاهش ميزان بيماري‌هاي منتقله ازآب شد. مطالعات بيشتري درباره کلر انجام شد و دانشمندان کلر را جزء گروهي از مواد شيميايي که به عنوان عوامل بيماري زا شناخته مي‌شوند، طبقه بندي کرده‌اند. کلر موجود در آب با ترکيب شدن با مواد آلي موجود در آب، ترکيباتي به نام تري هالومتان ايجاد مي‌شوند که در صورت ورود به بدن راديکالهاي آزاد توليد مي‌کند. آژانس بين المللي تحقيقات سرطان تري هالومتان ها را در گروه مواد سرطان زا طبقه بندي کرده است. کلر موجود درآب آشاميدني در دارز مدت سلامتي انسان را تهديد مي‌کند و فوراً به بدن انسان آسيب نمي‌رساند. خطر ابتلا به سرطان در دراز مدت در افرادي که از آب کلر دار استفاده مي‌کنند ۹۳ درصد بيشتر از افرادي است که از آب بدون کلر استفاده مي‌کنند. تحقيقات نشان مي دهد مقدار تري هالومتان موجود در بافت چربي زنان مبتلا به سرطان پستان ۵۰ تا ۶۰ درصد بيشتر از زنان سالم است.

براي نشان دادن وجود كلر درون آب و اندازه گيري راحت  مقدار کلر موجود در آب از کيت سنجش کلر استفاده مي کنيم .کلر براي اولين بار در قرن نوزدهم براي مبارزه با بيماري هايي مانند وبا به سيستم هاي آب آشاميدني اضافه شد .از آن زمان تا کنون ، کلر به عنوان يک ماده ضد عفوني کننده در قسمت هاي مختلفي از زندگي ما مانند استخرها ، شستن محصولات غذايي و … به طور گسترده اي مورد استفاده قرار گرفته است .

همچنين كلر موجود درآب توانايي ايجاد بيماري هايي مثل آسم و آلرژي ها و ناهنجاري هاي مادرزادي و … را دارا مي باشد. علاوه بر اين وجود كلر در آب موجب ايجاد بو و طعم بد در آب مي گردد.

وجود كلر به عنوان يك ماده ارزان جهت جلوگيري از رشد ميكروب و قارچ ها و تغيير رنگ آب در خطوط لوله كشي بسيار لازم و مبرم است ولي نبايد اين ماده را در آب شرب مصرف نمود. جهت جلوگيري از مصرف كلر مي توانيد از فيلترهاي كربن آنتي باكتريال ساخت شركت مهرانديشان استفاده نماييد. همچنين جهت نشان دادن ميزان كلر درون آب مي توانيد از تستر كلر استفاده نماييد. با ريختن كمي از آب مورد نظر در يك ليوان وريختن چند قطره از معرف كلر در صورتي كه رنگ آن به زردي گراييد در آب كلر موجود است.

توضیحات محصول

برای نشان دادن وجود کلر درون آب و اندازه گیری راحت  مقدار کلر موجود در آب از کیت سنجش کلر استفاده می کنیم .کلر برای اولین بار در قرن نوزدهم برای مبارزه با بیماری هایی مانند وبا به سیستم های آب آشامیدنی اضافه شد .از آن زمان تا کنون ، کلر به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در قسمت های مختلفی از زندگی ما مانند استخرها ، شستن محصولات غذایی و … به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است .

همچنین کلر موجود درآب توانایی ایجاد بیماری هایی مثل آسم و آلرژی ها و ناهنجاری های مادرزادی و … را دارا می باشد. علاوه بر این وجود کلر در آب موجب ایجاد بو و طعم بد در آب می گردد.

برای نشان دادن کلر درون آب چند قطره از معرف کلر را در ۳۰ سی سی از آب می ریزیم و در صورت تغییر رنگ به زرد در آب کلر وجود دارد.

برای تعیین میزان دقیق کلر درون آب می توانید از نمودار معرفی میزان کلر درون آب استفاده نمایید.

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “قطره معرف کلر درون آب”