جزئیات محصولات

digital-water-purifier-system

دستگاه تصفیه آب یونیزه زیر کابینتی میراکل مکس رویال Miracle Max Royale

250,000,000 تومان

 

دستگاه تولید آب یونیزه قلیایی یکی از مهمترین لوازم خانگی محسوب می گردد که در آشپزخانه به آن نیاز خواهید داشت.

آیونایزر(یونیزه کننده) مدل میراکل مکس رویال چانسون دستگاه تولید آب الکترولیزه وهیدروژنه برای همه ی خانواده ها.

دارای قابلیت تولید هر دو نوع آب اسیدی و بازی می باشد.

با طراحی بسیار زیبا و شیر استینلس استیل مجهز به صغحه نمایش  LCD لمسی، انتخابی مناسب، برای آشپزخانه ی شما خواهد بود.

  • طراحی هوشمندانه
  • استینلس استیل با کیفیت بالا و استاندارد خوراکی
  • فیلتر پیش تصفیه داخلی (ساخت ژاپن)

تست شده وتایید شده توسط اتحادیه اروپا CE.

عاری از BPA، سرب، جیوه، کادمیوم و آهن ( سازگار با استاندارد ROHS)

PJ-6000: فیلتر کربن فعال فیبری آنتی باکتریال

  • تکنولوژی پردازش خاص این فیلتر، موجب افزایش سطح فیلتراسیون به میزان ۱۵۰ برابر بزرگتر از فیلترهای کربن فعال موجود در بازار شده است.
  • سرعت جذب این فیلتر در مقایسه با سایر فیلترهای مشابه ۱۰ برابر سریعتر است.
  • کارایی این فیلتر در حذف فلوئور آب، بسیار کارآمد و مناسب است.
  • توانایی بسیار بالایی در حذف مواد شیمیایی دارد.
  • تاثیر آنتی باکتریالی این فیلتر به دلیل پوشش نقره ای فیبرهای (الیاف) کربن فعال بسیار حائز اهمیت است .

مزایای یونایزر مدل رویال:

کاربری آسان

یونیزه کننده مدل رویال دارای یک شیر آب جداگانه و مجهز به صفحه نمایش لمسی بسیار پیشرفته  است که امکان انتخاب انواع آب با کاربرد های مختلف را به راحتی برای مصرف کننده فراهم می سازد.  لازم بذکر است که در نظر داشته باشید شیر آب دیجیتال این دستگاه صرفا منحصر به آب خروجی از دستگاه بوده و قابلیت استفاده به عنوان شیر عمومی آشپزخانه را ندارد و به هیچ وجه نباید در مسیر آب گرم قرار گیرد.

دستگاه های یونیزه کننده ی آب چانسون دارای توانایی تنطیم خودکار جریان ورودی(دبی) توسط شیر کنترل جریان تناسبی  می باشد که بطورخودکار میزان دبی جریان ورودی را با راندمان فرایند الکترولیز هماهنگ می سازد.این ویژگی انحصاری موجب می شود تا همواره کیفیت آب خروجی از دستگاه در سطح مناسبی ازPH وORP قرار داشته باشد.

کاربرد تکنولوژی ذخیره ی انرژی (مشابه باتری) و قابل سوییچ (SMPS):

تکنولوژی ذخیره ی انرژی بدون تولید گرما وزمان جریان نامحدود در نسل چهارم SMPS که با تولید انبوه و تجاری با قیمت تمام شده مناسب در میراکل مکس پلاس استفاده شده است.

لازم به ذکر است که این روش در نسل جدید تلویزیون های دارای پنل سه بعدی استفاده می شود.

اعلام  میزان عمر باقی مانده ی فیلترو هشدار تعویض فیلتر

یکی از ویژگی های یونیزه کننده مدل رویال چانسون تنظیم خودکار زمان کارکرد فیلتر ورودی وابسته به کیفیت آب خروجی است . صفحه نمایش LCD  میزان عمر باقی مانده ی فیلتر را نمایش داده و در زمان لازم یادآوری می کند تا نسبت به تعویض فیلتر اقدام نمایید.

سیستم رسوب زدایی دوره ای

دستگاه آیونایزر مدل رویال چانسون به طور خودکار چرخه های پاکسازی خود را بر اساس میزان املاح معدنی موجود در آب ورودی، تنظیم خواهد کرد. عملیات پاکسازی دوره ای به منظور کنترل رسوب گذاری بر روی سطوح پلیت الکترود آند و کاتد صورت میگیرد.شستشوی دوره ای توسط آب اسیدی تولیدی دستگاه و بدون نیاز به افزودن هیچ ماده دیگری صورت می پذیرد.عملیات پاکسازی همواره پس از خاموشی دستگاه انجام می گیرد. به گونه ای که با اطمینان خاطر، از تداخل آب مصرفی با آب شستشو ممانعت بعمل می آید. علاوه بر شستشوی دوره ای اسیدی، فلاشینگ پس از هر بار استفاده از دستگاه یونیزه کننده به شکل خودکارانجام می گیرد. این ویژگی برای یک دستگاه یونیزه کننده ی کابینتی فوق العاده است، و از نوشیدن هرگونه آب باقیمانده در لوله ها، جلوگیری می کند.

عملکرد تنظیم خودکار

دستگاه های آیونایزر چانسون توانایی تطابق با کیفیت آب ورودی را دارند! کیفیت منابع آب مناطق و شهرهای مختلف، متفاوت است. همین تفاوت درکیفیت آب ورودی، موجب اختلاف کیفیت آب خروجی در تنظیمات فرایند الکترولیز مشابه می گردد.

عمر مفید تمامی فیلترها نیز وابسته به کیفیت آب ورودی متفاوت است و به همین نسبت زمان چرخه های پاکسازی تفاوت می باشد. دستگاه های یونیزه کننده ی آب چانسون می توانند “عمر باقی مانده ی فیلتر” و “طول دوره های پاکسازی” را بنا به کیفیت آب ورودی به صورت خودکار تنظیم کنند. همچنین امکان انتخاب دستی توسط کاربر نیز میسر می باشد!

عملکرد خاموش شدن خودکار

دستگاه آیونایزر مدل رویال چانسون مجهز به سیستم  خاموش شدن خودکار می باشد که در هر ۲۰ دقیقه یک بار عمل می کند تا اگر به هر دلیلی نشتی از شیر آب وجود دارد، از به هدر رفتن آب جلوگیری کند و بلافاصله پس از فرمان استارت دوباره شرع بکار می کند.

پورت ورودی نمک

دستگاه آیونایزر مدل رویال با پورت ورودی نمک معدنی توانایی تولید آب اسیدی قوی (در مناطق دارای آب ورودی سبک) را دارد. هر وقت درخواست آب اسیدی قوی داشته باشید می توانید با افزودن یک تکه از سنگ نمک هیمالیایی در محفظه ورودی شرایط تولید آن را محیا سازید. لطفا به خاطر داشته باشید که استفاده از نمک های سنگی هیمالیایی برای استفاده از دستگاه آیونایزر شما ضروری نبوده، و فقط یک اشانتیون به همراه دستگاه محسوب می شود .

شیر کنترل دبی

شیر کنترل خودکار دبی یکی از مزایای انحصاری دستگاه های چانسون می باشد که توانایی تامین کیفیت مناسب در خروجی را فراهم ساخته است.این توانایی موجب می شود تاتاثیر نوسانات بوجودآمده  در کیفیت میزان هدایت الکتریکی آب ورودی کاهش یابد و همواره کیفیت بهینه ای از آب یونیزه در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

امكانات

دارای ۷ صفحه تیتانیومی  بزرگ آبکاری شده با  پلاتینیوم با تکنولوژی نانو با هدف تامین بالاترین سطح کارایی تنظیم ORP و pHطراحی شده است.

امکان اتصال خروجی آب اسیدی به  مسیر لوله کشی سینک آشپزخانه میسر می باشد . (در صورت نیاز امکان  بازیافت آب اسیدی جهت مصارف بهداشتی عمومی نظیر شستشوی ظروف ،شستشوی روشویی وآبیاری گلدان ها مقدور می باشد.).

تولید ۴ نوع آب قلیایی،۳نوع آب اسیدی و۱نوع آب خنثی

قابلیت تنظیم خودکار ولتاژ وابسته به میزان یونیزاسیون.

کنتور عمر مفید فیلتر به منظور یادآوری زمان تعویض فیلتر.

تولید آب اسیدی قوی بعنوان پاک کننده ارگانیک.

محفظه ورودی مواد معدنی برای تولید آب اسیدی قوی.

شیر کنترل خودکار دبی برای تولید آب اسیدی یا قلیایی با کیفیت مناسب.

سوییچ خودکار برق متناسب برای کشورهای ۱۱۰ ولت/۲۲۰ ولت.

پشتیبانی چند زبانه

قطع راحت سیم برق

فیوز داخلی برای ایمنی در شرایط اضطراری

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات محصول

استفاده ازنسل جدید  پلیت های سایز بزرگ با جنس تیتانیوم-پلاتینیوم  به عنوان پردازنده مرکزی در میراکل مکس رویال (VS-A۷۰۵)، موجب ایجاد توانایی بالای عملکرد این مدل شده است.

طراحی حرفه ای و فانتزی شیربرداشت این دستگاه با زیبایی بسیار، حس خوبی را به کاربر منتقل میکند و بعنوان یک شیر آب خاص ولاکچری در فضای آشپزخانه شما می در خشد.

برداشت آب یونیزه،الکترولیزه وهیدروژنه قلیایی به عنوان ارمغان سلامتی از این شیر زیبا با قابلیت کاربری بسیار آسان، بدون شک شیفتگی همه اعضای خانواده و دوستان شما را برمی انگیزد.

توضیحات تخصصی

وزن 10 kg

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “دستگاه تصفیه آب یونیزه زیر کابینتی میراکل مکس رویال Miracle Max Royale”