ساير

تاثیر آب قلیایی یونیزه و شش ضلعی بر سلامت کبد

سبک زندگی امروزی و به دنبال آن مصرف روز افزون مواد غذایی نامناسب و ناسالم مانند انواع نوشیدنی های گازدار، غذاهای چرب و فست فود ها، قهوه، شیرینی جات و شکر و حتی سایر عوامل محیطی مانند آلودگی هوا و آلاینده های محیطی باعث اسیدی شدن محیط بدن شده و با علائمی مانند سردرد، مشکلات گوارشی، مشکلات مغز و اعصاب مانند آلزایمر یا مشکلات پوستی بروز داده می شود. 

  مصرف آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی با ویژگی پی اچ بالاتر از ۸ ،دارا بودن خوشه های مولکولی شش ضلعی و بنابراین قدرت نفوپذیری بالاتر، و همچنین دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، یک راهکار ساده، موثر و صد در صد کارامد در برقراری تعادل بین محیط اسیدی و قلیایی بدن شمرده می شود.  

  سلطان اندام های بدن، یعنی کبد هم، به طور ویژه و لحاظ از سلامت و پیشگیری انواع عارضه های ممکنه می تواند مورد عنایت آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی قرار گیرد.  

وظیفه ی کبد سم زدای و از بین بردن چربی های مضر در بدن است. تفکیک مواد مغذی از مواد زاید، سم زدایی، تجزیه مواد شیمیایی و یا تبدیل مواد شیمیایی سمی و غیرقابل دفع به مواد غیرسمی و قابل دفع و به عبارتی متابولیزه کرده و غیرفعال کردن سموم از وظایف کبد است. آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی تولیدی توسط دستگاه های شرکت مهراندیشان با بالا بردن خاصیت آنتی اکسیدانی از تجمع چربی در کبد جلوگیری کرده و به پاکسازی کبد کمک می کند که در نهایت این عمل منجر به خروج هر چه سریع‌تر مواد سمی از بدن می شود. گاهی اوقات توصیه می شود در آب کمی لیموی تازه اضافه کنید، به این دلیل که لیمو خواص آنتی اکسیدانی و قلیایی دارد و به تصفیه و کارکرد کبد کمک می کند.

C:\Users\mehr110\Desktop\image\article15-2-300x180.jpg

نه تنها کبد بلکه تمامی سلول های بدن به علت تماس با اشعه های مختلف، تغییرات تغذیه ای  نامطلوب، آلودگی هوا وغیره  بسیار نیازمند آنتی اکسیدان هستند و چه بهتر که بتوان  این آنتی اکسیدان مصرفی و مورد نیاز بدن را از طریق نوشیدن آب به بدن خود برسانیم. در ضمن آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی جلوی تخریب سلولی را گرفته و پی اچ مورد نیاز سلول های سرطانی را از آنها میگیرد و مانع از رشد سریع آنها می شود. مطالعات انجام گرفته در معتبرترین مجله کبدشناسی نشان داده که آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی از وقوع کبد چرب غیر الکلی و حتی پیشرفت سرطان کبد جلوگیری می کند. بیماری کبد چرب در محیط اسیدی بروز می دهد، ولی در محیط قلیایی به دلیل عملکرد مناسب و به موقع آنزیم های کبد، چربی کمتر ذخیره می شود، بنابراین آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی در بهبود سریع این بیماری بسیار تاثیرگذار بوده و همچنین به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی مانع از پیری زودرس و آسیب ویروس ها و باکتری ها به سلول های کبد شده و موجب سلامتی و سالم ماندن سلول های آن می شود.

C:\Users\mehr110\Desktop\image\15291151_945.jpg

C:\Users\mehr110\Desktop\image\water-fatemehhabashi.com-16843214.jpgجهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاثیرات آب قلیایی یونیزه و شش ضلعی بر پیشگیری و بهبود سلامت بدن و کبد و تست رایگان آب قلیایی می توانید با مشاورین شرکت مهراندیشان تماس حاصل فرمایید. 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.