ساير

اصلی ترین تفاوت بین دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی وشش ضلعی با تصفیه آب های معمول در بازار خواص درمانی بسیار بالایی است که از مصرف آب آن ایجاد می گردد. به این معنی که دستگاه های تصفیه آب معمول در عمل به حذف املاح و مواد درون آب می پردازند و با این عمل قصد تصفیه آب را دارند. از این دستگاه ها به نام دستگاه های آب شیرین کن یاد می شود چرا که کوچکترین املاح درون آب را که می توان از آن به نمک درون آب یاد کرد فیلتر کرده و آبی خالص و بدون هرگونه املاح و از جمله آن “نمک” تولید می نمایند. البته برخی از این دستگاه ها با داشتن شیر میکس و یا استفاه از فیلترهای مواد معدنی دوباره به آب املاح را بر می گردانند.

با توجه به فرایندی که در دستگاه های آب شیرین کن بر روی آب اتفاق می افتد انتظار ایجاد شرایط درمانی برای بدن انسان کمی بعید بنظر می رسد چراکه با مصرف آب تصفیه شده نهایتا از ورود برخی مواد شیمیایی مضر درون آب، به بدن جلوگیری می گردد.

بصورت خلاصه فلسفه تولید دستگاه های آب شیرن کن (تصفیه آب های شش و یا هفت مرحله ای موجود در بازار) حذف املاح و نمک ها از درون آب و تولید آب شیرین و خالص می باشد. البته این آب به علت خالص بودن قطعا آب خوبی برای مصرف در کتری و سماور و یا جهت استفاده های صنعتی مثل بویلرها و یا حتی رادیاتور خودرو می باشد.

لیکن فلسفه تولید دستگاه های تصفیه آب یونیزه بر اساس آن است که چه آبی را اگر انسان استفاده کند می تواند سالمتر زندگی کند و عمر طولانی تر داشته باشد و حتی به درمان بیماری ها و بهبود آن ها نایل شود. برای اینکه بتوان چنین آبی را پیدا کرد طبیعت بهترین راهنما می باشد. همه ما می دانیم که چشمه هایی در دنیا وجود دارد که با مصرف آن طولانی شدن عمر و سلامتی بیشتر و حتی درمان بیماری های صعب العلاج اتفاق می افتد. این چشمه ها سرشار از املاح بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و قلیایی و … بوده اند. در نتیجه رسالت دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی تولید آبی مانند آب چشمه های درمانی در دنیا و استفاده از خواص اعجاب انگیز آب های چشمه های درمانی در منزل می باشد.  به کلام دیگر دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی وشش ضلعی آب شرب با کیفیت برای مصرف انسان و جوامع انسانی با توجه به نیازهای بدن تولید می نماید.

درادامه برخی از تفاوت های دستگاه های تصفیه آب تولیدی شرکت مهراندیشان با تصفیه آب های شش مرحله ای (آب شیرین کن) آورده شده است.