ساير

آب رایج ترین نوشیدنی جهان است و تنها با چند فرایند ساده می تواند علاوه بر رفع تشنگی نیازهای سلامتی، پیشگیری و بهبود کارکرد تمامی سیستم ها واندام های بدن از جمله سلامت، شادابی و طراوت پوست، مو و زیبایی و را منجر شود.

آب در حالت عادی دارای پی اچ حدود ۷ می باشد و درکنار سایر عوامل محیطی و تغذیه ای باعث اسیدی شدن محیط بدن می گردد و این امر موجب بروز مشکلات و عارضه های نامطلوب، و در طولانی مدت بیماری های عصبی، گوارشی، پوستی، اختلال در سیستم ایمنی وغیره می شود.

یکی از مهمترین عواملی که باعث پیری می شود وجود رادیکال های آزاد بدن هستند. آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی تولید شده توسط دستگاه های شرکت مهر اندیشان با غیرفعال کردن رادیکال های آزاد و خاصیت آنتی اکسیدانی و پی اچ بالاتر از ۸ در به تعویق انداختن روند پیری نقش بسزایی دارد. هم چنین به دلیل وجود خوشه های شش ضلعی در ساختار آب و در نتیجه قدرت جذب و نفوذپذیری بالاتر، آبرسانی به سلول های پوست تسریع شده و در نتیجه اکسیژن رسانی سرعت می گیرد، که این فرایند موجب رشد سریع تر و بیشتر بافت های جدید و حفظ الاسیتسیته پوست می شود.

علاوه بر نوشیدن آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی می توان از طریق شست و شو و تماس آب با پوست صورت، احساس شادابی، طراوت و سلامت پوست را تامین نمود.

با شست و شوی مداوم با آب قلیایی؛ جای جوش و لک کم رنگ شده و به مرور زمان از بین می رود. علاوه بر این، این آب خاصیت ضد چروک و ضد پیری دارد، سطح پوست را روشن و شفاف می سازد و حتی میتواند از سرطان پوست نیز جلوگیری کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاثیرات آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی بر بهبود و سلامت پوست، مو و زیبایی و تست رایگان آب قلیایی می توانید با مشاورین شرکت مهراندیشان تماس حاصل فرمایید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.