ساير

آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی، آبی کاملا متفاوت با آب شهری و حتی بطری های آب معدنی است که تنها با یکبار نوشیدن میتوانید سبکی ، شفافیت و جذب بالای آن نسبت هر نوشیدنی دیگر را احساس کنید. آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی با پی اچ بالاتر از ۸ و کاهش بار اسیدی آن می تواند بر بهبود بیماری ها و عارضه های گوارشی خصوصا سلامت معده تاثیرگذار باشد.

معمولا افزایش میزان اسیدیته محیط معده موجب اختلال در سیستم گوارشی و هضم مواد غذایی میگردد. خوردن غذاهای تند و فست فودها، کم تحرکی، عادات غذایی نامناسب و نامنظم، استرس و یا نوشیدنی‌های گازدار می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات اسیدیته شود.

تشنگی و کم آبی معده باعث بروز عوارضی مانند ترش کردن مشکل سوء هاضمه و در نهایت زخم و خونریزی در ارگان‌های گوارشی می‌شود. برخی درمان‌های طبیعی ساده می‌توانند به درمان اسید معده کمک کنند. نوشیدن آب قلیایی یونیزه و شش ضلعی به دلیل کاهش بار اسیدی معده به خنثی کردن اسید معده کمک می‌کند و علائم ریفلاکس معده، مری یا سوزش آن را تسکین می‌دهد و همچنین به دلیل شکسته شدن مولکول‌های درشت آب شهری طی فرایند تولید آب یونیزه قلیایی و تبدیل آن به خوشه های شش ضلعی که بهترین و بالاترین مقدار جذب آب برای سلول هاست. بنابراین آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی تولیدی دستگاه‌های شرکت مهر اندیشان می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود و سلامت بدن،کارکرد بهتر دستگاه گوارش، سهولت هضم و جذب مواد غذایی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاثیرات آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی بر بهبود سلامت دستگاه گوارش و تست رایگان آب قلیایی می توانید با مشاورین شرکت مهراندیشان تماس حاصل فرمایید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.