ساير

C:\Users\mehr110\Desktop\daneshvar\image\diabet.jpg

تغییر سبک زندگی و مصرف بیش از حد استاندارد مواد غذایی اسیدی مانند انواع قهوه و نوشیدینی های دارای کافئین، نوشابه های گاز دار و مواد غذایی حاوی اسید چرب ترانس و ناسالم مانند فست فود ها، محیط بدن به سمت اسیدی شدن رفته و موجب بروز عوارض و بیماری های مختلف می گردد. در این میان مصرف آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی می تواند مانند معجزه ای شفابخش برای بدن عمل کند و نه تنها آن را از سایر آسیب ها و بیماری های احتمالی ناشی از عدم تعادل اسید و باز بدن حفظ کند، بلکه می تواند در بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها مانند دیابت بطور شگفت انگیزی اثر گذار باشد.

C:\Users\mehr110\Desktop\5598805_218.png

دیابت نوعی اختلال در سوخت و ساز بدن شمرده می شود و طی آن موادِ دفعیِ اسیدی در لوزالمعده جمع می شوند و هورمون انسولین، که مهم ترین وظیفه ی آن پایین آوردن قند خون است، به اندازه ی کافی تولید نمی شود. آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی،تولیدی دستگاه های شرکت مهر اندیشان می تواند شرایط محیطی مناسب را در بدن ایجاد کند، که گیرنده های سلولی بهتر عمل کنند و به پانکراس کمک می کند تا انسولین ترشح نماید. نوشیدن منظم آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی می تواند با جلوگیری از تجمع مواد دفعی اسیدی بر اثرات جانبی این بیماری و روند پیشرفت آن اثر گذار باشد. 

اخیرا درمان دیابت با استفاده از آب چشمه‌های قلیایی در چندین کشور مورد بررسی و تایید قرار گرفته است، پزشکان در کره و ژاپن نیز از آب قلیایی برای کمک به کاهش و حتی از بین بردن دیابت بیماران دیابتی خود استفاده می کنند. سازمان جهانی بهداشت ایالات متحده آمریکا ادعا میکند که آب قلیایی یک درمان برای دیابت است و بسیاری از پزشکان، مقالات و تحقیقات موفقی در زمینه تاثیر نوشیدن آب یونیزه قلیایی بر روند و بهبود بیماران دیابتی داشته اند.

. . . .  .  .   .   .    .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .  .   .  .   .  . . .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاثیر آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی بر سلامت بدن، پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها مانند دیابت و همچنین دریافت رایگان آب قلیایی با مشاورین شرکت مهر اندیشان تماس حاصل فرمایید. 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.