جزئیات محصولات

filterantiorp

فیلتر کارتریجی قلیایی کننده و آنتی باکتریال مهراندیشان جهت دستگاه تصفیه آب و یخچال

900,000 تومان

فيلتر كربن آنتي باكتريال چيست و كاربرد آن در دستگاه هاي تصفيه آب به چه صورت است؟

از نكات مهم در استفاده از فيلترهاي تصفيه آب تعويض بموقع فيلترهاي تصفيه آب و جلوگيري از ماندن زياد آب درون مخازن آن مي باشد. با ماندن آب در اين فضا و با توجه به اينكه در سيستم تصفيه آب هاي معمول، كلر آب حذف مي شود محل بسيار مناسبي براي رشد باكتري و ميكروب در محيط دستگاه هاي تصفيه آب ايجاد مي شود.ايجاد محيط آلوده در صورت ماندن آب در مخزن و فيلترهاي دستگاه موجب ايجاد تلخي و مشكلات خاص خواهد شد.

در صورت عدم تعويض بموقع فيلترهاي تصفيه آب، به علت شكل خاص فيلترهاي تصفيه آب( ايجاد محيط مرطوب و تاريك و نبود ماده اي مثل كلر براي جلوگيري از رشد ميكروب و باكتري )، حجم بسيار زيادي از ميكروب ها و باكتري ها در فيلترهاي دستگاه هاي تصفيه آب و مخازن آن رشد مي كند(رشد ميكروب و باكتري با ضريب لگاريتمي و بصورت توان انجام مي پذيرد) و استفاده از اين دستگاه را با خطرات جدي براي سلامت همراه مي نمايد.

اين امر به حدي مهم است كه كارشناسان اداره بهداشت و كارشناسان تغذيه و برخي از اساتيد و پزشكان عليرغم وجود مزيت هاي زياد در دستگاه هاي تصفيه آب و استفاده از آب توليدي آن، استفاده از دستگاه تصفيه آب آلوده به ميكروب و باكتري  را  موجب ايجاد ضرر و بيماري مي دانند و عدم استفاده از دستگاه تصفيه آب  را در اين صورت ترجيح مي دهند.

 

محيط رشد ميكروب و باكتري در دستگاه هاي تصفيه آب در صورت ماندن آب و راكد شدن آن مي باشد. با استفاده از اين فيلتر اين مشكل بخوبي حل شده و ديگر نگراني از رشد ميكروب و باكتري در دستگاه هاي تصفيه آب از بين مي رود.

با استفاده از اين فيلتر در دستگاه هاي تصفيه آب ديگر نيازي به استفاده از ازون و يا نور يووي براي از بين بردن ميكروب ها و باكتريها در آب شهري وجود ندارد.

فيلترهاي آنتي باكتريال داراي تكنولوژي بسيار پيشرفته نانو بوده و سطحي از نقره بصورت نانو بر روي كربن فعال چسبانده شده است. با گذر آب از روي اين كربن پيشرفته، كلر آب و طعم بد آب گرفته مي شود و در ادامه ميكروب و ويروس هاي درون آب از بين مي رود و ديگر اجازه رشد به ميكروب و باكتري در صورت ماندن آب در اين فيلترها داده نخواهد شد.

شايان ذكر است اين نوع فيلترها بصورت گسترده در دستگاه هاي تصفيه آب يونيزه قليايي توليدي خارج از كشور استفاده مي گردد و اين تكنولوژي پس از بومي سازي و گذر آزمايشات فراوان بصورت موفق در دستگاه هاي تصفيه آب توليدي شركت مهرانديشان استفاده مي گردد.

با توجه به قيمت مناسب اين فيلترها،از آن ها مي توان بصورت فيلتر اينلاين مرحله پنج و يا در يخچال هاي متصل به آب شهري جهت از بين بردن ميكروب ها و باكتري ها استفاده نمود و با خيال راحت از آب سالم در منزل استفاده نمود.

بر اساس نظر كارشناسان فيلترهاي كربن معمول را با توجه به ايجاد شرايط محيط رشد ميكروب و باكتري و بيماري زا بودن آن بايستي حداكثر در دوره 3 تا 6 ماهه عوض نمود ولي فيلترهاي كربن آنتي باكتريال را بر اساس مصرف مي توان براي دوره 12 تا 15 ماهه استفاده نمود. حداكثر عمر فيلترهاي توليدي شركت مهرانديشان بر اساس مصرف آب معادل با  حدود 6000  ليتر مي باشد.

توضیحات محصول

فیلتر قلیایی کننده آب با خاصیت آنتی باکتریال جهت دستگاه تصفیه آب و یخچال

دارای تاییدیه معتبر آزمایشگاهی.

افزایش پی هاش آب و قلیایی کردن آب تا ۲ واحد

از بین بردن باکتریها و ویروسها با عبور آب از درون فیلتر.

دارای عمر۳۵۰۰ لیتر یا یکسال .

جلوگیری از بو گرفتن مخزن آب و از بین بردن بو طعم بد آب

ساخت ایران با تاییدیه های معتبر آزمایشگاهی

 

فیلترفیلتر قلیایی چیست ؟

فیلتر قلیایی به شکل کپسول پرشده از بعضی یون‌ها بوده که باعث افزایش PH  آب می‌شود.

معمولاً بر روی این فیلترها توضیحاتی درباره PH و خواص اسیدی و قلیایی آب درج می‌شود.

به طور معمول زمانی که PH آب پایین است و یا مصرف کنند به دلیل خواص مثبت آب قلیایی می‌خواهد PH آب را افزایش دهد از فیلتر قلیایی استفاده می‌شود.

خاصیت فیلتر قلیایی

خاصیت قلیایی این فیلترها در سیستم‌های تصفیه آب دارای طرفداران ویژه‎ایی است.

علت این مسئله آن است که طبق نظر کارشناسان و پزشکان آب قلیایی می‌تواند در درمان بسیاری از ناراحتی‌ها از جمله ناراحتی گوارش، دیابت و پوست و مو بسیار موثر باشد. استفاده از آب‌های قلیایی باعث جوان‌سازی پوست و سلامت بیشتر بدن می‌گردد. این فیلتر دارای ظرفیت ۱۵۰۰ گالنی یا یک سال استفاده است. توصیه می‌شود کمی قبل از اتمام ظرفیت حجمی و زمانی جهت تعویض فیلتر قلیایی اقدام شود. زمان تعویض فیلتر قلیایی به میزان آب عبوری از فیلتر یا میزان مصرف آب بستگی دارد.

ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی فیلتر درج می‌شود.

حالت اسیدی و بازی آب

همان‌طور که می‌دانید PH واحد اندازه‌گیری میزان اسیدی و بازی بودن است و بازه‌ای مابین ۱ تا ۱۴ است ( به شدت اسیدی و ۱۴ به شدت بازی ) ، در آب زمانی که PH 7 باشد یعنی آب خنثی است. در این حالت آب نه حالت اسیدی دارد و نه حالت بازی. طبق توصیه پزشکان بهترین آب برای مصرف انسان بازه‌ای مابین ۸ تا ۹٫۵ باید داشته باشد، در دستگاه‌ها تصفیه آب پس از تصفیه در ممبران به دلیل اینکه تمامی املاح و ذرات آب حذف می‌گردند میزان PH  کاهش می‌یابد که این امر برای سلامت انسان مضر است!

برای حل این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده شده است و آن هم استفاده از فیلتر قلیایی است، این فیلتر دارای مواد معدنی است و آب با PH پایین وقتی به داخل این فیلتر می‌رود، مواد معدنی در آب حل شده که این مواد خاصیت بازی به محلول می‌دهد و PH آب را بالا می‌آورد به عبارتی آب را قلیایی می‌کند. این آب برای بدن انسان بسیار مفید است.

آب قلیایی چیست؟

آب قلیایی معمولاً به نام آب یونیزه شده معروف است. سطح PH این آب بیش از ۷ است.

قلیایی کردن

بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسیدی.

فواید آب قلیایی

آب قلیایی فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد که در زیر به برخی از این فواید اشاره می شود.

PHخون انسان نزدیک به ۷/۴ است و به سلامتی نزدیکتر است که انسان در حالت قلیایی باشد.

به‌دلیل‌رژیم غذایی‌اسیدی که امروزه متداول شده نیاز بدن به مواد قلیایی افزایش یافته تا PH خون را متعادل سازد.

منظور از آب قلیایی نوعی آب طبیعی است که PH بین  ۱/۷ تا ۸/۷ دارد.

آب معدنی مواد معدنی طبیعی بسیاری دارد که به نوعی اصلاح کننده‌های قابل جذب به حساب می آیند.

آب تصفیه شده، یک نوع آب اسیدی است که ممکن است نوشیدن زیاد آن، موجب کمبود مواد مفید و مغذی برای بدن شود.

برای به تعادل رسیدن سطح PH خون، مواد معدنی ضروری مثل منیزیم و کلسیم از استخوان، بافت و دندان‌ها خارج می شود و وارد خون می‌شود.

مصرف آب قلیایی به تدریج سبب می‌شود از بیماری‌های مربوط به اختلال در استخوان مثل ورم مفاصل، استئوپروسیس و انواع اختلالات کلیه جلوگیری شود.

مصرف آب قلیایی به تدریج سطح PH خون را به حالت طبیعی بر می‌گرداند.

آب قلیایی قدرت نفوذ به داخل سلول‌ها را دارد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر لطفا به بخش مقالات رجوع فرمایید

 

 

نظرات مشتریان

هیچ نظری نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “فیلتر کارتریجی قلیایی کننده و آنتی باکتریال مهراندیشان جهت دستگاه تصفیه آب و یخچال”