انواع آب دستگاه تصفیه آب کیمیا
ساير

از قابلیت های این دستگاه تولید آب شش ضلعی ، آب قلیایی با ماندگاری بالا؛ آب غنی شده با یون نقره، آب غنی شده با هیدرون، آب غنی شده با اکسیژن، آب مغناطیسی و …. می باشد. در ادامه توضیحات مربوط به هرنوع آب آورده شده است.

انواع آب های خروجی دستگاه با توجه به تنظیمات سلکتور آن بشرح زیر می باشد:

۱- آب قلیایی: ‌این آب با توجه به عمر فیلترهای دستگاه دارای خاصیت قلیایی بین پی اچ ۷.۵ تا ۹ می باشد. همچنین این آب دارای خواص شش ضلعی(قدرت نفوذپذیری وسم زدایی بالا) و سرشار از هیدروژن و اکسیژن می باشد. جهت گرفتن بهترین آب (با خاصیت قلیایی بالا) بهتر است دو لیوان آب از دستگاه در این خارج شود.

۲- آب نوشیدن: این آب دارای خواص شش ضلعی(قدرت نفوذپذیری وسم زدایی بالا) و سرشار از هیدروژن و اکسیژن می باشد که بهترین آب تولیدی دستگاه جهت نوشیدن برای افراد عادی می باشد.

۳- آب کودک: این آب تصفیه شده بوده و دارای خاصیت هیدروژنه و اکسیژن می باشد و با توجه به خواص آن بهترین آب جهت مصرف کودکان می باشد.


۴- آب جهت پخت و پز: این آب دارای خاصیت شش ضلعی می باشد و در اثر انجام پخت و پز با این آب زمان پخت حبوبات و غذاهای دیرپز کاهش می یابد و طعم غذا را بهبود می بخشد.

۵- آب جهت شستشوی میوه جات و سبزیجات: این آب دارای خاصیت شش ضلعی(قدرت نفوذپذیری و پاک کنندگی بالا) بهمراه یون نقره (دارای خاصیت آنتی میکروبی و آنتی باکتری) می باشد که بهترین حالت را برای شستشوی سبزیجات و میوه ها دارد.

۶- آب جهت شستشوی صورت و دهانشویه: این آب دارای خاصیت شش ضلعی (قدرت نفوذپذیری و پاک کنندگی بالا) و هیدروژنه و اکسیژنه بوده و نیز دارای یون نقره (دارای خاصیت ضد میکروب و آنتی باکتری) می باشد که استفاده از آن در شستشوی صورت و دهان موجب بهبود آفت و جوش و زخم ها بوده و میکروب های دهان را از بین می برد. همچنین در دستگاه های پیشرفته تر این آب دارای خاصیت غنی شده با یون طلا می باشد که بهترین آبرسان برای پوست و موجب جوان سازی پوست می باشد.

۷- آب جهت مصرف دارو و قرص: این آب از لحاظ قدرت درمانی در بالاترین مرحله قرار داشته و برای مصرف دارو و آب درمانی کاربرد دارد. شایان ذکر است که داروهای اعصاب را نباید با این آب مصرف نمود.

۸- اوزون: این قابلیت بصورت تکمیلی جهت ضد عفونی کردن گوشت و سبزی و غذا و سطوح با ایجاد گاز ازون طراحی شده است. جهت ضد عفونی کردن شلنگ مجزا از دستگاه که برای ازون طراحی شده است را درون ظرف آب که میوه جات و سبزیجات در آن قرار دارد قرارداده و کلید استارت زده می شود.

دستگاه تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب

آب شش ضلعی- آب یونیزه – آب قلیایی – آب هیدروژن دار – آب آنتی باکتریال – آب آنتی اکسیدان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.