ساير

چگونه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی را از آب های معمولی تشخیص دهیم؟

الف: استفاده از قطره معرف پی اچ: آب قلیایی یونیزه شده با معرف پی اچ به رنگ ارغوانی در می آید و آب خنثی و با قلیاییت پایین به رنگ قرمز و آب اسیدی به رنگ زرد می شود. کافی است چند قطره از معرف پی اچ را در آب تولیدی دستگاه تصفیه آب ریخته و رنگ آن را بررسی کنید. (آب مقطر مثل نوشابه ها،خاصیت اسیدی داشته و رنگ قطره معرف را به رنگ زرد تغییر می دهد.)
درصورت نیاز به قطره معرف با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

ب: آزمایش نفوذپذیری و جذب آب در سلول: برای تعیین میزان نفوذپذیری آب می توانید در آب مقداری زردچوبه(سلول گیاهی) ریخته و آن را هم بزنید. سپس تا زمان ایستادن کامل حرکت گردشی آب صبر نمایید. پس از راکد شدن آب اگر زردچوبه روی آب مانده باشد آب غیر شش ضلعی بوده و در صورتی که زردچوبه در ته ظرف ته نشین شود(نفوذپذیری بالای آب) آب خواص شش ضلعی را دارا می باشد.( برخی مواقع ممکن است مجبور شویم تا چند بار فرایند هم زدن آب و راکد شدن آن را تکرار کنیم تا نتیجه بهتر نشان داده شود)

پ: پخت سریع حبوبات: استفاده از آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی همانند آب چشمه موجب پخت سریع تر حبوبات و غذاهای دیرپز می باشد. کافی است مقداری لپه را با آب های گوناگون پخته و زمان پختن را اندازه گیری کنید. استفاده از آب یونیزه قلیایی وشش ضلعی دستگاه های تولیدی شرکت دانش بنیان مهراندیشان تا ۵۰درصد زمان پخت حبوبات را کاهش داده و حتی نیاز به استفاده از زودپز در آشپزخانه را مرتفع می کند.

ج:آزمایش میزان هوای مخلوط در آب: وجود هوای مخلوط درآب(نامحلول) موجب ایجاد بیماری های گوارشی در انسان می شود. برای تست وجود هوای مخلوط در آب کافی است که یک شاخه گل را داخل یک لیوان آب قراردهید. گل برای آب گیری و حیات خود شروع به تصفیه آب می کند. در صورتی که داخل آب هوا وجود داشته باشد حباب های زیادی دور ساقه آن جمع می شود.

د: طعم سبک آب : آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی همانند آب چشمه بسیار سبک و گوارا بوده و هرگز تلخ نمی گردد. (حتی در صورتی که فیلترهای آن عوض نشوند.) و در هر بار نوشیدن می توانید تا ۱ لیتر از آن را براحتی بیاشامید. این درصورتی است که آب های معمول و تصفیه شده را بیش از دولیوان در هر بار نمی توان نوشید.

ه: قدرت پاک کنندگی بالا و حل کردن رسوبات (گچ): آب یونیزه قلیایی با توجه به مغناطیسی شدن آن توانایی حل کردن گچ کتری را داراست. برای امتحال اینکه آیا آب یونیزه شده یا نه می توانید چند بار مقداری آب مورد آزمایش را در سماور یا کتری پر از گچ بجوشانید در صورت حل کردن گچ موجود در کتری آب یونیزه می باشد. لیکن در صورت عدم حل کردن گچ موجود در سماور و کتری آب یونیزه نیست.

ن)حفظ املاح مفید آب : گچ موجود درآب شهری طبق نظر پزشکان و اساتید، برای بدن بسیار مفید بوده(ناشی از منیزیوم و کلسیوم موجود درآب) و استفاده از آن موجب جلوگیری از پوکی استخوان و برخی بیماری ها می باشد. در صورت گرفتن املاح مفید آب، در کتری هیچگونه رسوبی ایجاد نمی شود و یا در صورت ایجاد رسوبات، این رسوبات بسیار سفت شده و براحتی از جداره ظروف جدا نمی گردد. دستگاه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی با باردار کردن مولکول های کلسیم و منیزیوم درون آب از چسبیدن آن ها به دیواره ظروف جلوگیری می کند. پس در صورتی که آب، یونیزه و شش ضلعی شده باشد درصورت جوشاندن میزان کمی گچ در ظروف ایجاد می کند لیکن این گچ بسیار نرم بوده و بدون هیچگونه سختی و فشار از جداره ظروف جدا می شود.

و) پدیده چالاپ چولوپ: این تست به شما نشان می دهد که بدن شما چگونه با آب چشمه برخورد می کند. کافی است بعد از مصرف یک وعده غذایی یک تا دولیوان از آب معمولی و آب چشمه مصرف کنید. سپس یک گام به هوا بپرید .پس از پایین آمدن و آرام گرفتن اگر متوجه شوید که آب درداخل معده شما حرکت می کند به معنی آنست که آب مصرفی برای بدن راحت جذب نمی شود و آب شهری و آب معمولی مصرف کرده اید. اگر هنگام آرام گرفتن متوجه آب در داخل معده نشدید از آب چشمه مصرف نموده اید. زیرا این آب سریع جذب بدن می شود.

ه) افزایش عمر گل: با توجه به خواص بسیار عالی آب یونیزه قلیایی وشش ضلعی درصورت قرار دادن دو گل شاخه بریده در آب معمولی و تصفیه شده و آب یونیزه، عمر گل در آب یونیزه بسیار بیشتر از آب معمولی و تصفیه شده می باشد و گل باطراوت تر خواهد ماند.

ی) عدم تغییر رنگ و بوی آب در صورت ماندن: آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی خاصیتی شبیه به آب باران و آب زمزم دارد. به اینصورت که نسبت به آب های معمولی عمر بسیار بیشتری داشته و رنگ و بوی آن تغییر نمی کند و اصطلاحا کدر وسبز نمی شود. برای تست این موضوع دو لیوان را برداشته و داخل هرکدام یک شاخه گل بریده شده قرار دهید. سپس از دو آب مختلف رو آن بریزید. پس از چند روز آب معمولی و تصفیه شده لجن زده و رنگ آن عوض می شود. لیکن آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی نسبت به آب های معمولی عمر بیشتری می کند و لجن نزده و بصورت شفاف باقی می ماند.

احتراما با توجه به سوالات بسیار هموطنان عزیز راجع به اضافه کردن فیلترهای قلیایی بر سر دستگاه های تصفیه آب و تبدیل آن ها به دستگاه آب یونیزه قلیایی نکات زیر قابل بیان می باشد.

۱- فرایند تولید آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی کاملا متفاوت از دستگاه های تصفیه اسمز معکوس می باشد و تکنولوژی تولید آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی فوق حرفه ای (های تک) می باشد.

۲- اضافه کردن فیلترهای قلیایی کننده در مرحله شش و هفت در دستگاه های تصفیه آب موجود بسته به نوع شرکت تولید کننده فقط برای مدت کوتاه توان تولید آب با پی اچ قلیایی پایین را دارد و در مدت کوتاهی این خاصیت را از دست می دهد. و این درحالی است که روی این فیلترها عمر یکساله تا دوساله فیلتر قلیایی ثبت شده است.

۳- قلیایی کردن جزیی آب توانایی احیای آب را نداشته و خواص درمانی ناشی از مصرف آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی با مصرف این آب ایجاد نمی گردد. برای تست این موضوع می توانید از آزمایش های زیر برای تعیین تفاوت آب قلیایی تولیدی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس و تصفیه آب یونیزه قلیایی و شش ضلعی استفاده نمایید.

دلایل پیشگیری کننده بودن و کمک درمانی بودن آب تولیدی دستگاه تصفیه آب قلیایی و شش ضلعی چیست؟

• سبک زندگی غلط در جوامع پیشرفته امروز شامل تحرک پایین و استفاده از فست فودها، آلودگی هوا، مصرف شکر و شیرینیجات و … موجب کاهش قلیاییت خون و اسیدی شدن آن می باشد که نتیجه اسیدی شدن خون بیماری هایی مثل چاقی، فشار خون،‌ دیابت، سرطان و … می باشد. استفاده از آب قلیایی با توجه به آنکه ضد اسیدی است کمک شایانی در جلوگیری از بیماری های گفته شده می نماید.
• آب قلیایی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که موجب جلوگیری از سرطان و پیری زودرس می باشد.
• ریز خوشه ای شدن مولکول های آب در فرایند شش ضلعی و قلیایی شدن آب میزان جذب آب در سلول ها را به میزان چشم گیری افزایش می دهد. جذب بیشتر املاح در بدن (شامل کلسیم و منیزیوم) موجب جلوگیری از پوکی استخوان می شود.
• استفاده مداوم از آب قلیایی موجب جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها می باشد. دلیل آن این است که باقیمانده ذرات غذا در دهان محیط اسیدی ایجاد می کنند که اسیدی شدن دندان موجب پوسیدگی دندان ها می باشد. استفاده از آب قلیایی می تواند به جلوگیری از خرابی و پوسیدگی دندان ها کمک نماید.
• با توجه به افزایش نفوذپذیری آب در فرایند شش ضلعی شدن آب میزان حلالیت آب نیز افزایش یافته و کشش سطحی آب کاهش می یابد. مقالات و اختراعات زیادی در سطح بین المللی وجود دارد که نشان می دهد استفاده از آب شش ضلعی و منظم شده موجب کارکرد راحت تر اندام های حیاتی بدن مثل قلب و کلیه ها می باشد. استفاده از آب با کشش سطحی پایین (آب نرم) موجب کمک به کاهش غلظت خون و پیشگیری از سکته می باشد.
• در فرایند شش ضلعی شدن آب، آب مغناطیسی تولید می شود که این آب قابلیت حل کردن رسوبات را داراست. مصرف آب شش ضلعی و قلیایی کمک شایانی در جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و در برخی موارد کوچک کردن و از بین بردن سنگ کلیه، می نماید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.