اخبارساير

(بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان داریم)

 

دستبند مغناطیسی چیست؟

استفاده از مغناطیس برای درمان بیماری ها در قرن حاضر، چیز جدیدی نیست. مغناطیس درمانی، از چندین سال قبل از میلاد مسیح در چین رواج داشته است. مغناطیس تراپی، برای کاهش درد و درمان بیماری­های مزمن در بدن به کار می­رود. مغناطیس در بهبود برخی از بیماری ها، کاهش دردهای میگرن، بهبود سرطان و افزایش جریان خون در بدن موثر است. اگر چه تاثیر دستبندهای مغناطیسی در درمان بیماری ها مورد بحث است، این دستبندها در انواع مختلف در بازار وجود دارند.

 

فلسفه درمان

مغناطیس درمانی و دستبند مغناطیسی از زمان­های قدیم جهت درمان امراض و بیماری ها کاربرد داشته است.
هم اکنون دستبند مغناطیسی هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارند. کتاب دستبند مغناطیسی استاد آرام به تفضیل در مورد اثرات دستبند مغناطیسی آمده است.

در کتاب دستبند مغناطیسی استاد آرام آمده است که دستبند مغناطیسی می‌تواند قدرت فیزیکی افراد را افزایش دهد و بر انعطاف پذیری بدن نیز مؤثر است. ویژگی‌های پزشکی دستبندهای مغناطیسی از زمان‌های قدیم شناخته شده است. اثر درمانی دستبندهای مغناطیسی بوسیلۀ تاثیر میدان مغناطیسی درخون و خصوصا آب درون خون فراهم می‌شود و چنین تاثیری تغییرات مساعدی را در فرایندهای مختلف فعالیت بدن به وجود می‌آورد.

 

موارد استعمال دستبندهای مغناطیس، کمربندهای مغناطیسی، زانوبندهای مغناطیس:

  • تپش قلب، درد قلب.
  • کم فشاری و پر فشاری خون.
  • اضطراب و استرس.
  • سرگیجه، سردرد، میگرن.
  • اختلالات خواب.
  •  بیماری‌های تنفسی.
  • کاهش چاقی بدن
  • بهبود زانو درد
  • جلوگیری از گرفتن عروق و سکته

علت درمانی بودن استفاده از دستبندها و کمربندها و زانوبندهای مغناطیسی را می توان بسادگی بیان نموده ونشان داد. همانطور که امروزه در صنعت تاسیسات و کشاورزی بسیار ملموس و مورد استفاده است برای بهبود وضعیت آب و عدم رسوب گیری و از بین بردن رسوب در لوله­ها و مخازن و نیز جهت بهبود رشد گیاهان و افزایش محصول در صنایع کشاورزی از رسوب گیرهای مغناطیسی و مغناطیس های متنوع استفاده می شود که کاربرد آن ها کاملا بصورت علمی تایید شده است. این رسوب گیرها با بالا بردن حلالیت آب موجب عدم ایجاد رسوب و ته نشین شدن مواد درون آب می گردند و در مرحله بعد موجب پاک شدن رسوب از جداره لوله ها می گردند. این فرایند یعنی بهبود کیفیت آب ( یا نزدیک تر شدن آب به شش ضلعی) در بدن انسان نیز به راحتی قابل اتفاق افتادن می باشد. یعنی با مغناطیس درمانی می توان حلالیت آب درون بدن را افزایش داد و نفوذ پذیری آب درون خون را بهبود داد. با انجام این عمل و بهبود گردش خون می توان از گرفتن جداره عروق جلوگیری نموده و میزان سکته ها و بیماری های قلبی و عروقی، دردهای موضعی و … را کاهش داد.

 

اثرات مثبت مغناطیس درمانی

دستبندهای مغناطیسی، جریان خون را در سرخرگ­های مچ و کمر و زانو افزایش می دهد. به علاوه، مغناطیس ساطع شده از این دستبندها، خاصیت رسانایی خون و تعداد یون ها را افزایش می دهد. اینطور تصور می شود که افزایش تعداد یون ها، منجر به افزایش جریان خون شود.

دستبندها، کمربندها و زانوبندهای مغناطیسی، متابولیسم را افزایش داده و اسیدیته ی بدن را کاهش می دهند. سلول های سرطانی، در محیط­هایی که اسیدیته ی پایینی دارند رشد نمی کنند. از اینرو این فرضیه وجود دارد که مغناطیس درمانی بهمراه استفاده از آب قلیایی و شش ضلعی می تواند رشد تومورها را در بدن کاهش داده و یا آن ها را متوقف کند. همچنین گفته می شود که مغناطیس می تواند پالس های عصبی را تنظیم کند، مواد ته نشین شده در دیواره ی سرخرگ ها را کاهش دهد و حتی خلق و خو و حالات روحی انسان را بهبود بخشد.

عوارض جانبی

هیچ عارضه ی جانبی شناخته شده ای در خصوص استفاده از این دستبندها وجود ندارد. ولی بندرت برخی از مصرف کنندگان بیان نموده اند که احساس گرمی یا داغی در محل استفاده از دستبند برای چند روز اول، احساس گیجی و مور مور شدن در چند روز اول داشته اند. علت این امر را می توان به دلیل افزایش جریان خون در بدن بیان نمود و این نشانه ها بعد از چند روز از بین می روند. به علاوه برخی از این عوارض واکنش های آلرژیک و حالت تهوع، به خاطر ترس فرد از یک تجربه ی جدید است و وقتی ترس فرد از مغناطیس درمانی بریزد، این عوارض از بین می روند.

نحوه ی استفاده از دستبند مغناطیسی، کمربند مغناطیسی و زانو بند مغناطیسی

دستبندهای مغناطیسی معمولا بر روی مچ دست قرار داده می‌شود بطوریکه اکثریت نقاط حیاتی بدن تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرار بگیرند.دستبندهای مغناطیسی ساخت شرکت مهراندیشان را می توان بصورت مداوم روی دست بست. لیکن مصرف زانو بند و کمربند متفاوت است که با توجه به تنوع این نوع از محصولات و تعداد مغناطیس های بکار رفته در آن، طرز استفاده آن فرق می کند که برای گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

دستبندهای چرمی و مغناطیسی با کیفیت را می توانید با سفارش به شماره ۰۹۹۰۲۷۵۷۰۸۴ درب منزل دریافت نمایید. این دستبند‌ها ساخت ایران می‌باشند. دستبند مغناطیسی بهترین هدیه برای کسانی است که به سلامتی آنها علاقه‌مندیم. زیرا دستبندهای مغناطیسی می‌توانند سلامت عمومی افراد را اقزایش دهد و قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا ببرد.

دستبند مغناطیسی تولیدی شرکت مهراندیشان از جنس چرم خالص و با کیفیت می باشد و مثل دستبندهای دیگر، نه باید خیلی تنگ نه خیلی گشاد بسته شود. اینطور تصور می شود که اگر دستبند مغناطیسی کمی در مچ حرکت داشته باشد و خصوصا روی سرخرگ اصلی مچ قرار گیرد، اثر درمانی بهتری دارد. چون دستبندهای مغناطیسی دارای شعاع مغناطیسی محدودی هستند، باید با پوست دست در تماس باشند. دستبندهای مغناطیسی اگر خیلی تنگ باشند، باعث ایجاد عرق و سوزش در ناحیه­ی مورد نظر می شوند. بیشترین تاثیر مغناطیس در هنگام شب و حین خواب است.

دستبند مغناطیسی ممکن است به وسایل الکترونیکی آسیب برساند. از اینرو آن را کنار کارت های اعتباری، وسایل خانگی یا ساعت های دیجیتال قرار ندهید. چون شعاع مغناطیسی این دستبندها کم است، استفاده از آن ها هنگام کار با لپ تاپ مانعی ندارد. به علاوه، در حین بارداری، خونریزی های داخلی و زخم های باز، از دستبندهای مغناطیسی استفاده نکنید. اگر در مورد استفاده از این دستبندها شک دارید، به یک دکتر متخصص یا مراکز درمانی معتبر پزشکی مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

نگهداری و مراقبت از دستبندهای مغناطیسی

این دستبندها از جنس چرم ساخته می شوند و داخل آن از مغناطیس­های ایستا استفاده می شود. به همین دلیل، هنگام استحمام، شنا یا کارهایی که با آب سر و کار دارند، از دستبندهای مغناطیسی استفاده نکنید. مواد شیمیایی موجود در استخرها یا آب شور می توانند به ظاهر دستبند مغناطیسی آسیب برسانند. به علاوه مراقب باشید که به دستبند مغناطیسی شما ضربه وارد نشود یا از دست شما نیفتد. ضربه، خاصیت مغناطیسی دستبند را کم می­کند یا به کلی از بین می برد.

هیچوقت از مواد شیمیایی برای تمیز کردن دستبند مغناطیسی استفاده نکنید. این مواد، خاصیت مغناطیسی دستبند را از بین می برند و آهنرباهای آن را می خورند.

برای تمیز کردن دستبند مغناطیسی، از یک پارچه ی نرم و خشک استفاده کنید.

 

جهت اطلاعات تکمیلی با شماره ۰۳۱۳۲۷۵۰۰۹۵ یا شماره ۰۹۹۰۲۷۵۷۰۸۴ تماس حاصل فرمایید

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.